lördag 3 oktober 2009

Uppgradering

*brrrr* nu börjar det kännas att det börjar bli kallare ute. Jag har varit ute på altanen i omgångar idag, jag kan inte vara ute för länge för då börjar jag frysa.

Jag gjorde ett litet kattstregisgt drag och vande min päls låååångsamt vid kylan. Inbillar mej att det ska bli en tjockare päls då...

Så jag har börjat med uppgradering 2.0 nu, sen får jag göra mindre uppgraderingar 2.1 osv sedan när det blir ännu kallare. *morrhårsdarr*

Jag är lite missnöjd oxå - DET KOMMER NER EN MASSA BLÖTT och jag har inte kunnat ta ut min människa på promenad. Tycker annars att hon skulle det, komma ut alltså, för hon sitter så mycket med alla böcker. Idag for dom iväg med brummisen oxå, skulle visst träna backning, hur svårt kan det va? Det är väl bara att gå baklänges...

5 kommentarer:

  1. Vi jobbar också med pälsen korta studer på altanen, det värsta är nästan att de har varmare inomhus nu.Så den stora frågan är ska vi satsa på tjockare eller stanna inne?-lutar åt tjockare.
    Tasskram

    SvaraRadera
  2. Mjauuarn's så mycke bättre att stanna inne i värmen ;) Jam & Kram från Oss!!!

    SvaraRadera
  3. Håller med dig, det börjar bli lite väl kallt nu. Jag kämpar också med att uppgradera pälsen, men det är så jobbigt när det kommer ner blött i den. *suckar*
    Du får visa din människa hur man backar på köksgolvet. Fast du får nog visa många gånger innan hon förstår.

    SvaraRadera
  4. Har ni fått något otäckt vitt ännu?

    Här räcker det med uppgradering 1,0 än så länge men med extra vindskyddsjustering.

    SvaraRadera
  5. Dui & Deco, håller med er jag lutar oxå åt det tjockare hållet
    Annmi, värmen är skön, men det går ändå åt en tjock päls. Vi har vedeldning och då blir det kallt emellan värmen så att jama.
    Sippo, ska genast börja med backövningen....
    Nea, det där med vindjusteringen lät bra för det blåser väldigt här och det är än så länge bara vitt på morgonen

    SvaraRadera